Att dofta gott

Vem ÄLSKAR inte parfymer?! Jag är en parfym älskare men dock köper jag nästan aldrig parfymer själv utan önskar mig dom, för parfymer håller ju i flera år. Men jag använder alltid olika beroende på vart jag ska och vad jag har på mig! En sak som många missuppfattar är att dom tror att parfymer ska STINKA och inte dofta! Det värsta jag vet är att någon stinker parfym, precis som det är ett jävla stinkande moln som hänger efter dom. Nej, det räcker gott och väl med ett eller två sprut! Eller tre om man ska ut och festa. 

Här är min parfym hylla (haha för flera år sedan på lunar så hette jag Parfym, om ni ville veta)

Från vänster:
1. Britney Spears - Fantasy. Luktar söt vanilj och är otroligt god, en av mina favoriter
2 & 3. DKNY - Green & Red appleGröna luktar godare än det röda men båda är goda och luktar äpple (såklart)
4. Christina Aguilera - Inspire. Luktade gott i början men tröttnade snabbt. Luktar lite starkt och inte min stil. Bakom parfymen är en bodylotion från DKNY - Red apple
5. Replay - For her. En av mina favoritparfymer, luktar underbart, ganska söt
6. Emporio Armani - Diamonds. Luktar jättegott, lite mognare parfym
7. Jessica Simpson - Fancy. Luktar sött vaniljsocker, typ som när man bakar
8. Sweet Pommy. Luktar milt och gott, ganska söt
9. JLO - Miami Glow. Är dock slut men luktar speciellt fast gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0