Unlucky

Idag har jag funnit orken att skriva! I lördes var jag som sagt ute med Sandra, var skitkul! Men sen när vi skulle hem, jag och Marcus så köpte han kebab, men han hade så ont i huvet så jag fick den, så skälvklart käka jag hela (obs jag var inte alls full då!) och sen när vi kom hem mådde jag hur bra som helst, men när jag sovit några timmar vaknade jag och mådde illa som in i helvete och var tvungen att spy! Ät aldrig på Kebab King, fyfan, dom gör en magsjuk! Jävla svin.

Aja, var och tittade på väla lite också idag med min syster och Neo, hon shoppade massa och jag inget, men dock hittade jag ett par skor till studenten jag ska köpa imorgon! Får prova dom med klänningen och allt och se om det passar! Har fortfarande problem med vad vi ska åka med på studenten! Allt är uthyrt och det är så typiskt att man alltid ska vara ute i sista sekunden, men Sandras moster har en cabbe som jag hoppas vi kan få låna! *Håller tummarna!* 

Nu ska jag se om det finns något gott att äta, är lite hungrig! Sen blir det Sex and the city klockan 23 på 3an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0