Äntligen orkat..

Ja, äntligen har jag orkat göra en ny blogg eftersom de andra fick jag ta bort eftersom den va något jävla krångel.. Så denna bloggen blir min sista jag gör!

Är lite irriterad just nu, men vet inte riktigt varför.. Eller jo det vet jag men.. Allt går upp och ner hela tiden och de är så jobbigt. Jag vill bara resa nununu! Komma bort och bara ha helt andra tankar i huvudet än detta skitet som man ofta har här.
Och en annan sak jag är irriterad över som ni kanske också sett mig skriva på facebook, alla 2:or som ska ut när vi tar studenten. Tänk lite! Det kommer vara så sjukt mycket folk ute, både på studenten och på alla studentfester att till och med dom som tar studenten inte ens kanske kommer in.. Hur kul är det? Nej, seriöst, ni får fan vänta på er tur!

Balen på torsdag, eller jag behöver inte bry mig så mycket för jag ska inte gå. Eller jag ska ut med dom efteråt. Ville inte riktigt lägga så mycket pengar på en kväll, visst de hade varit kul men kände inte riktigt för det. Och de pengarna vill jag hällre ha till något anna isåfall.
Nu är det bara skor jag måste köpa till studenten. Klänning och mini-kavaj är fixat! Måste köpa sandaler och sen högklackat som jag ska ha på kvällen.. Ska troligen dra till Malmö med Sandra på fredag så ska titta efter det där! Mys.

Nej, nu ska jag nanna. Klockan börjar bli mycket, men vad gör det? Är ledig imorgon! 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Mega mys i malmö, hehe :) Jag har också tagit ledigt idag, är lite förkyld :p. Är du hemma eller hos marcus? Kanske ta en tur upp till stallet tsm :)? <3 pusssss

2010-05-26 @ 08:33:43
URL: http://sandraskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0