Regn..

Regn regn och åter regn.. Varför ska regnet komma nu? Hoppas verkligen inte det regnar på studenten för det förstör så jävla mycket. Har inte ens någon lust att ta studenten i ösregn.. Aja hoppas på SOOOL!

Idag körde pappa mig till skolan för skulle lämna böcker, packbricka och snacka med brudarna om studenten! Och ikväll blir det Wallmans! Kommer bli roligt för aldrig varit där innan :) Jag och Sandra var och solade efter skolan också, fick faktiskt riktigt mycket färg för det var nya rör. Så gött! Ska sola på torsdag också, sista gången inför studenten! 

Juste, måste säga också att jag och Marcus kanske ska följa med hans föräldrar med husbilen ner till Kroatien i tre veckor! Hoppas veeerkligen att det går! Vill bara utomlands och mysa :D Åker isåfall någon gång runt midsommar! Får hålla tummarna!!!



Bild från Turkiet förra sommaren! Jag försöker flyta eller något haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0