Regn eller inte regn?

På alla sidor man tittar på angående vädet imorgon så skriver dom helt olika! Någon hade skrivit att det skulle bli uppehåll på förmidagen men regn på eftermidagen, någon hade skrivit att det skulle regna hela dagen, och en annan hade skrivit att det skulle bli uppehåll med sol.. Vet inte vad man ska tro på. På tvn sa dom att vid 14 tiden imorgon skulle det regna OCH åska.. Återstå att se. Känns som det kommer bli regn..


MEN hoppas på detta vädret imorgon!!!


Idag var jag och gjorde vid mina naglar, frans manikyr med glittrig silvrig rand på! Blev jättebra! Kostade ju bara 350 trots allt! Var och solade också, ska man gå barbent imorgon måste man ha lite färg! Haha. 

Känns som jag har glömt att göra något.. Kanske skulle köppt regnskydd till imorgon? Eller så får det bli paraply. Ska duscha och sånt idag, orkar inte göra det imorgon för annars får jag gå upp skittidigt imorgon.. Ska ju vara vid Sandra vid 7, dock tycker jag det är lite väl tidigt men men.. Får hoppas på det bästa imorgon! Ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0