Nu får man FAN svära!

Kan inte säga med än AJ! För några timmar sen så lagade jag och älskling mat och vi skulle ha vitlökssmör till, så jag skar upp lite smör, pressade i lite vitlök och skulle mosa till allt med en gaffel och som ni vet så håller man ju pekfingret på gafflen och trycker (om ni fattar) då hände det som int fick hända! Jag slaaaaant och min nagel sa HEJDÅ! Jag har ju nagelförlängning och naglen gick av låångt ner på min riktiga nagel och det blödde som fan och jag skrek och började gråta som ett jävla barn.. Och älsklingen kommer förskräckt och nästan börjar gråta han med, han visste inte vad han skulle göra. Där satt jag på köksgolvet och grät i 15 minuter....

Sån smärta.. Och en timme senare när ''såret'' torkat så lindade jag in mitt stakars finger.. Snyggt det är nu då.. mm

FÖRE


EFTER


Och jag har inte ens haft dessa fina naglar i två veckor.. *gråter*

Kommentarer
Postat av: - JenU

Kikar in och önskar dej en trevlig midsommarhelg =)

Kram!

2010-06-24 @ 08:25:40
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0