Malmö

Inatt kom älskling hem till mig efter han jobbat färdigt och vi fick typ max 6 timmars sömn innan vi skulle åka till Malmö idag. Skulle titta efter studentskor (klackar) som jag ska ha på kvällen men hittade inte ett enda jävla par! Eller jo, ett. Men var jätteosäker för att dom va lite för dyra och inte riktigt så snygga så dom fick bli kvar i Malmö. Åkte sen inom Center Syd på hemvägen men hittade inte där heller. Fan vad man ska vara kräsen. Jag vet preciiis hur skorna ska se ut men jag hittar dom inte.. Eller jo, på internet men leveranstiden är ju typ 5 år.
Varmt som in i helvete har det varit idag iaf, fyfan haha! Men gud va härligt det är nu med sommar! Hoppas det bara håller i sig!

Imorgon blir det utgång till antingen Swea eller Tivoli. Fårse hur lång kö där är till Swea först, för det är som sagt studentfest där '7 dagar kvar'!

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0