En rubrik

Nu sitter jag här nyduchad och håret fönat! Känner mig som en ny människa! (Köpte ny hårfön i måndags som verkligen behövdes!)
Denna natten har varit hemsk! Har typ inte sovit på hela natten, bara typ slumrat till lite då och då. Men lyckades somna fram mot morgonen då det var ljust ute! Sen vaknade jag av att pappa kom in och undrade om jag skulle till skolan vid halv 9 (skulle egentligen vara på parapeten 9) men jag pallade verkligen inte och sov lite till innan jag skulle till maxi och möta tjejerna för att köpa mat till champangefrukosten! Mums mums. Nu är det NÄRA!

Idag ska jag ut med Sandra, Felicia & en av hennes kompisar! Kommer bli kul, men jag och Sandra har bestämt oss att inte dricka så mycket! Pallar verkligen inte det! Aja, nu ska jag gå och göra v mig eller något! Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0