Kallt..

Fyfan vad jag har frysit på jobbet idag, är typ 10 till max 15 grader där inne, men vi har ju såklart underställ och sånt men på en plats så drog det kallt som fan så jag typ skaka.. Går inte att tänka sig när det är 32 grader ute, haha.. På rasterna när man sitter ute så kan man kalla att det är varmt med alla kläder man har på sig!
Dagen gick iaf rätt fort, efter jobbet körde jag och mamma ner till körskolan (Peter Lindell) och skrev in mig och köpte ett startpaket med 5 körlektioner, böcket och teori. Så ska snart börja! Då jävlar haha!

Snart ska jag också klippa & färga håret och sen sätta i extentions! Fick det av min syster, bror & hans tjej på studenten. Skitkul ska det bli :D 

Sist jag hade exstentions, synd bara bilden inte är i färg men bilden är gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0