Jobb jobb jobb..

Idag klockan 7 vaknade jag av att Marcus säger: Malin, det är din mamma i telefon! Och trycker telefonen rätt i huet på mig.
Öh..? Jaha tänkte jag, helt yrvaken. Då säger hon att jag måste komma in och jobba.. NU! Trött som ett jävla svin som jag var och bara sovit 4 timmar utbrast jag bara ett ''neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej jag orkar inte..'' Men mamma kom och hämta mig vid halv 9 så jag hade inget större val. Ska jobba imorgon och på fredag med + 6 veckor framåt. PENGAR till resa alltså! Bara det jag tänker och som får mig att orka gå upp på morgonen! Men om två veckor så har min mamma semester och då får jag köra MOPPE till jobb, fyfan. Då vill man ju bara dö. Jävla jag som inte kommit igång med körskola. Måste göra det snart, typ.. NU!

För er som inte vet så jobbar jag på Köttcentralen i Helsingborg (Berga) och där vakuumpackar man kött, och inget slakteri som många verkar tro. På bilden är exempel på vad vi packar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0