This and next year

Namn

Malin Tesere Andreasson

Gör

Väntar otåligt på den dag jag och Marcus åker iväg till Asien tillsammans!

Så firar jag nyårsafton 2010

Ska faktiskt bara vara hemma hos Marcus med bara Marcus haha. Vi hade tänkt laga god mat, bada jacuzzi med lite drinkar, smälla lite raketer och bara vara!

Ungefär en sån här har Marcus och dom inomhus, inte riktigt lika flådig kanske men jävligt soft!

Det bästa med 2010

Det bästa? Kan istället räkna upp det värsta med detta året.. Nej det bästa var väl studenten såklart!

Lyckliga tjajor!



Ser mest fram emot under 2011

Vår Asien resa såklart och hoppas på mycket mer lycka nästa år, för alla mina nära och kära.

Nyårslöften

Oj, ska man ha löften också? Hm, tror jag ska börja äta bättre och börja träna för att min kropp ska bli stark och frisk. Körkortet ska jag också ta så det får väl bli ett nyårslöfte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0