Pierca mig igen?

Har funderat väldigt länge på att jag vill pierca mig i öronen mer, men vet inte riktigt vart. Men tycker att det är skitfint att ha det på den lilla snibben som heter tragus enligt bilden! Har funderat på att ta en längst upp i örat där det heter industrial men hört att många fått problem och har ont där hela tiden fast dom tog piercingen för flera år sedan så det hoppar jag.. 

Dock är jag så jävla rädd att det ska göra så svinigt ont.. Tyckte det gjorde skitont i navlen och svimmade nästan (haha) för blev väldigt yr en stund efteråt. Dock har jag hört att man kan ta bedövningssalva där man ska pierca sig men vet inte om det hjälper så mycket. 

Ska fundera på det och se först hur lång tid det tar att läka osv. Kanske gör det efter jag kommit hem från Asien!


Kommentarer
Postat av: Ida

"Snug" är fint :)

2010-12-19 @ 16:45:42
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0