Ny TV från mellandagsrean!

Titta vad jag har köpt!

En Samsung 32'' LED TV som bara är 3 cm tjock, eller tunn om man nu fattar det bättre! Riktigt najs och perfekt stor för mitt rum. Har haft min ruttna tjock TV sen jag var typ 10?! Haha så jag förtjänar faktiskt en ny och jag har råd! Fick 2000 kr i julklapp och sen fyller jag ju år nu den 19 januari och kommer då också få pengar så jag betalar bara lite själv kan man säga! Den kostade 4999 kr och kostar egentligen närmare 7000 tror jag det var?
Roligt att köpa saker när man vet att man har råd och att man inte behöver tänka och ha ångest för pengarna! Jag kommer ändå ha över 35.000 kr kvar till resan som jag ska ha att leva på där nere och kommer inte ens behöva så mycket!

ÄLSKAR Samsungs TV modeller och denna tycker jag bara är så jävla snygg!


Bra bild har den också! Repris av IDOL så Anders Bagge får se fin ut på min nya TV


Tunn var den, och dammig?! Kommer nog från lådan den kom i haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0