Michaels nya album fake?

Innan idag så läste jag en rutten blogg, dock är den ganska stor men jag gillar den inte.. Jaja och? I alla fall så såg jag att hon hade skrivit något om Michael Jacksons nya album 'Michael'. Hon hade skrivit att den är fake. Jag bara VA?! Köpte skivan igår som jag ska ge till min mamma i julklapp.. 

Så jag undrar, ÄR den fake?! För enligt henne är det inte Michael som sjunger, att det är någon helt annan som har lik röst som honom. För hon menar att det varken låter som Michael eller har samma känsla som Michaels andra låtar. Har inte själv lyssnat på precis alla låtar men lyssnat på vissa och jag tycker det låter som honom, dock är jag ingen expert på hans röst för har inte lyssnat så mycket på honom så jag vet ärligt inte. 
Men jag menar, hur FAN kan den vara fake? Alltså är inte det EXTREMT olagligt att göra så att en annan sjunger och sedan säger att det är någon annan, till och med en världsstjärna som är död?!

Vissa har sagt att låtarna är ihopklippta från andra låtar, vissa säger att bara vissa låtar på skivan är fake och andra säger att ALLA låtar är fake, men andra säger att alla låtar är gamla som inte släppts och alltså är äkta. Vem ska man tro på?!

Jag hoppas verkligen inte att skivan är fake men dock tror jag inte det heller. Vissa har väl bara inget annat liv än att snacka massa bajs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0