Hotell bokat

Nu har vi bokat hotell i Phuket där vi landar och har bokat tre nätter. Sen reser vi runt och hittar ett lite billigare boende för det vi bokade nu kostar 100 kr natten, vilket inte är så dyrt för hotellet är skitfint och har 3,5 stjärnor, men blir dyrt för oss i längden.
Dock finns där ingen pool men det bryr jag mig inte så mycket om, det är nära till buss som går till stranden. Det ligger i centrum av Phuket men ändå inte där alla festställena finns så där är väldigt lungt. Där finns gratis internet, gratis TV kanaler och massa nya filmer, där är eget kök, AC och ja, you name it! Så vi får jävligt mycket för pengarna, plus gratis vatten på flaska! Frukost kunde man få men det betalar vi inte för, fanns en livsmedelsbutik precis utanför hotellet plus att vi har eget kök med kyl så fixar vi det själva! 

Jag är LYCKLIG och jag vill resta NU NU NU!

Ser rätt najs ut! Varje rum är individuellt inrett så alla är olika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0