...

Nu har jag tagit av löshåret och jag tappa nästan hakan när jag fick känna på mitt riktiga hår och när jag såg det i spegeln.. Jag har fan knappt något hår kvar tänkte jag, eller jo men fyfan va tunt det blivit, och KORT! Mitt hår är tunt i sig själv men har aldrig haft såhär tunt.. Längden bryr jag mig faktiskt inte så jättemycket om, visst blir jag jävligt ledsen när jag ser hur kort mitt hår blivit men att det är så tunt gör mig förstörd. 
Visst nu har jag inte vant mig än vid att ha mitt vanliga hår men jag kommer så väl ihåg hur det var innan, och det såg inte ut såhär.. Får så jävla ont i magen av att bara titta på mitt hår i spegeln nu.. Så jag får nog ta och klippa av MINST 5 cm. 
Men jag fattar inte hur förlängningen kunde slita på mitt hår?! Det gjorde inte den förra! För jag har skött det precis lika dant som jag gjorde första gången och nu har jag bara haft i det i tre månader.. Och frisören är jätteduktig så det är ju inte hennes fel.  
Får tänka positivt för det kunde varit värre och det är väl positivt att jag får klippa av en bit för då blir hela mitt hår jämn långt och att jag får en förändring för har nästan aldrig haft kortare hår.

Men vill ändå att mitt hår ska vara som det var innan.. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0