Blir galen

Nu blir jag snart galen! Min nacke och axlar har blivit värre igen, alltså nacken och axlarna är så fruktansvärt spända och gör så ont så det stramar upp i huvudet och jag får huvudvärk OCKSÅ.. Och jag skrev ju för ett tag sedan att jag trodde jag hade tinnitus och det har också blivit värre, hör högre ljud och märker av det mer och mer.. Blir fan rädd. Har läst att tinnitus kan uppstå vid nackspänningar och att massage kan hjälpa, eller göra så att det försvinner helt! Så imorgon ska jag beställa tid för massage, som jag egentligen skulle gjort för länge sen, men sen kände jag inte av nacken mer.. Konstigt att det kommer till och från, är så fruktansvärt jobbigt för jag kan inte jobba då, plus att jag börjar höra högre ljud i ögonen. Får panik och börjar nojja mig över att det kommer vara så resten av mitt liv, och kanske blir det så? Att jag alltid kommer höra ljud i öronen.. 

Har du tinnitus eller haft erfarenhet av det så snälla skriv, NÅGONTING! Vad som helst..


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Gå gärna in och tävla om att bli dagens blogg!

Puss <3

2010-12-03 @ 07:33:40
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0