Nack & huvudvärk

Idag vaknade jag med nackvärk som hette duga, värken spred sig upp till huvet och fick riktigt jävla ont i huvet, ljuskänsliga ögon och ville bara krypa under täcket där jag kunde slippa allt ljus. Mamma sa att jag skulle ringa till jobbet och säga att jag inte skulle dig idag och det gjorde jag och tur var det. Har haft ont i huvet och nacken precis hela dagen och värktabletter har inte hjälpt ett piss. Fick sova med kudde över huvudet för att jag skulle slippa ljud och ljus så jag inte fick mer ont i huvet. Sjukt jobbigt, har fortfarande värk och hoppas att det har släppt till imorgon så jag kan jobba.. Ska ligga lite på spikmattan snart för det brukar lindra. 

Nä, nu ska jag ringa älskling innan jag ska nanna! 

Här har ni en bild på mig osminkad från idag också. Helt oredigerad fast svart-vit, är lite snyggare!

Kommentarer
Postat av: sandra

snygging, fan vad jag saknar dig. Blir så ledsen när man tänker på att skolan inte ska börja igen och att jag inte kommer att få se dig varenda dag. Malllllan, <3

2010-08-11 @ 23:01:50
URL: http://sandraskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0