MIN Marcus <3

Älskar min man så obeskrivligt jävla mycket! Känner mig fortfarande nykär och käkare kan man nog inte bli. Vi har idag varit tillsammans i 2 år, 7 månader och 6 dagar! Shiiit vad tiden går fort, men kan inte tänka mig hur mitt liv var innan jag träffade dig! Du fyller ut mitt hjärta och gör mig till den lyckligaste på jorden som får kalla dig MIN!
Så här har vi sett ut genom den tiden!

2.5 år sen i väntan på bussen någonstans. Så små vi ser ut, speciellt jag haha


Lite mer än 2 år sen, på Rönnowskaskola


1.5 år sen hemma hos en gamal kompis


1 år sen, Marcus student


1 år sen, Turkiet


6 månader sen


Bara några veckor sen vid stranden då vi gick en lång skön promenad

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0