Ny mobil

Ja, igår köpte jag ny mobil :D Äntligen! Min gamla höll ju på att krångla och ha sig så det var lika bra.

Blev ju såklart en vit Samsung Galaxy S3, vilken annars liksom? Nej men jag trivs jättebra med Android mobiler och gillar inte alls Iphone, då det är ju tur det finns något för alla :) Köpte med Halbop Rubbet så jag kan ringa 300 samtal (hur långa som helst), skicka 3000 sms och 3G surf. Jag är som sagt jätte nöjd!

Klickade precis hem två fodral till den också från skalhuset.se som har sjukt bra priser. För de två fodralen nedan betalade jag 159 kr styck, och jag kan tänka mig att de lätt kostar över 300 kr i butik. 
Det blev en i silver med orm mönster i skinn och en i vitt skinn också. Sjukt snygga! De har plats för kort och kan fungera som plånbok, väldigt praktiskt.
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0