Underbart väder!!!

Oj vad snabbt saker och ting kan förändras.
Det inlägget jag skrev om jobb, framtid, att jag mådde dåligt och hade ångest osv, nu har det förändrats! Igår fick jag veta av mamma att jag har jobb på hennes jobb (Köttcentralen) i alla fall hela november, eventuellt hela december och en bit in på januari, då blev man ju sjukt lättad och glad.
Och sen innan när jag var i stallet så ringde mobilen och det var en man från arbetsförmedlingen, han sa att en arbetsgivare skulle vilja träffa mig för ett hästskötar jobb, HUR fett är inte det?! Så den 23 ska jag dit och träffa honom, vet inte alls vad det är för jobb (har i alla fall med hästar att göra) eller vad det är för ställe, vet bara att det ligger i Jonstorp vilket inte är så långt för mig! Ska inte förvänta mig allt för mycket bara...

Men jag är i alla fall sjukt glad just nu :D Plus att jag om ett par veckor åker upp till Marcus i Sundsvall några dagar med hans föräldrar, vilket också ska bli jätteroligt. 

Bjuder på en sjukt rolig bild på Biggan, en av de fulaste bilderna på henne hahaha, hon ser ut som en älg! <3

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - ridsport och foto

Fin blogg du har (:

2012-10-18 @ 17:48:49
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Kattis

Hoppas det är ett bra jobb och du får det! :)

2012-10-23 @ 22:19:23
URL: http://Mazuqvikana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0