Vad tycker ni?

Jag har ett tag nu typ låtit bli att röra mina ögonbryn, alltså endast noppat bort alla hårstrån runt om och låtit formen vara helt naturlig.

''Naturliga'' vs. Onaturliga? Ska jag låta mina ögonbryn vara, eller förändra dem?

Här är kassa mobilbilder på mina ögonbryn. Den översta bilden är naturliga, ingen ifyllnad och den undre bilden när jag fyllt i dem.


Sen på denna bilden är mina ögonbryn helt annorlunda. Dock så vill jag absolut inte noppa dem så smala igen, eller med så stort mellanrum mellan dem. Men vill faktiskt ha lite mer av denna formen. Ser liksom piggare ut med dessa ögonbryn.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

2012-12-08 @ 11:41:57
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0