Just move on

Idag var jag på City Gross för jag inte hade något annat för mig, tänkte titta lite på deras hästavdelning och se om de hade något roligt. Kom hem med ett nytt jättefint schabrak från Hansbo som satt som en smäck på Biggan och hon blev så fin! Det hade även väldigt fin passform och låg på plats under hela ridpasset.

Jag hoppade nämligen idag. Markarbetet gick jättebra och hon var jättefin att rida men jag tror fan inte hoppning är vår starka sida. Det går alltid skit för oss. Jag rider dåligt och Biggan tror jag fan inte ens vill hoppa för hon bara stannar hela tiden. Hon är så jävla svår för hon vill att man ska göra ALLT perfekt innan ett hinder, annars stannar hon, och jag känner bara att jag rider så jävla kasst så jag pallar inte försöka längre. Har inte råd med fler hoppträningar nu heller så..

Här är schabraket i alla fall, 169 kr tror jag det gick på, ett KAP!

Kommentarer
Postat av: Elvira

sv: Kan ju inte svara 100% säkert varför hennes ägare hade det så eftersom det bara var en provridning. Men man brukar ju ha det för att hästen är känslig i pälsen, alternativt lätt får skav. Så det är säkert därför :)

2012-05-05 @ 00:18:43
URL: http://baraelviras.blogg.se/
Postat av: RETARD RIDERS :@

Besök gärna vår blogg! Ständig, flitig uppdatering med åsikter och diskussioner kring HÄST! :D



Läs gärna dagens inlägg om en min griniga granne som inte tål att det DAMMAR på ridbanan.. Lämna gärna din åsikt! :D

2012-05-05 @ 09:45:16
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0