Bra och ha saker

Detta är några saker jag verkligen behöver, eller ja, vill ha. 

Gummityglar, hatar de vävribbtyglarna med stoppar som jag har nu, då måste man rida med handskar och även då får man knappt bra grepp, otroligt ovekväma är dem. Man vill ju kunna rida utan handskar nu på sommaren.
Man & svans glans, mitt är slut, och just denna sprayen är grym!
Flugmedel, också slut.
Ryktväska, har alla borstar i en hink vilket är otroligt opraktiskt.
Hovstärkare, Biggan tappar ofta skorna nu på sommaren och behöver hovstärkare för att stärka hovarna så de inte spricker.
Flugpannband, ev ny grimma, behöver mest ett nytt flugpannband då det hon har nu är slitet, gärna en matchande grimma till också.
Pannband, vill jag ha bara för att det är fint och vill ha något att variera med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0