Har jag blivit galen?

Ja det kan man faktiskt undra. Här om dagen var jag och Marcus inne i en cykelbutik och tittade lite på cykel till honom och jag blev helt kär. Jag ville ha en egen fin cykel!
Som ni kanske inte vet så cyklar både min pappa och min bror. Pappa har varit gammal elitcyklist och tävlar lite smått fortfarande och min bror cyklar nu i eliten och tävlar för fullt. Jag har alltid sagt att de varit idioter som köper cyklar för över 30.000 kr och håller på. 
Men nu kanske jag själv blivit en idiot för nu vill jag också börja cykla. Jag vill ju gå ner i vikt och bli slimmad så varför inte cykla liksom? Jag har ju de bästa tränarna man kan tänka sig ju. Men jag måste ju ha något att cykla på först så jag och pappa har tittat runder lite. Cykeln kommer i så fall att gå på minst 10.000 kr för annars får man knappt någon bra cykel säger pappa. Sen får man lägga till några tusen som kommer gå till cykelskor, hjälm och kläder. Vi får se när min lön kommer in om det blir något!

Här är några jag har tittat på. Finns säkert andra i butikerna också, får se när jag och pappa åker iväg och kollar. Den första och andra är mina favoriter. De går på från 11.200 till 13.000 kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0