dagens ridpass

tar mega lång tid att ladda upp ridbilderna här på grund av att bilderna är tagna med systemkamera och är jättestora. så fick jag bara upp de här två bilderna för tillfället.. försöker igen lite senare med resten! 

biggan helt underbar att rida idag! hon var skitpigg och jättefin att rida. hon hade fin framåtbjudning och jobbade bra med bakbenen och genom ryggen! hon har ett riktigt fint steg bara hon har framåtbjudning och trampar under sig! dock så behöver ni inte titta på min sits, jag vet hur jag sitter och hade faktiskt inte min sits i fokus idag! längtar efter en dressyrsadel!!
dock stannade biggan första gången jag vände upp mot hindrena och typ skallade mig i ansiktet så nu har jag en liten fläskläpp haha. dock gör den inte alls ont och syns inte så mycket. biggan är lite feg när det gäller nya hinder. 

förresten, visst har hon också blivit smal :D jämfört med innan alltså! vi har börjat vänja henne vid ett nytt kraftfoder som är kraft sport och det får hon tillsammands med vanlig kraft samt 6 kg hö silage om dagen


110 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0