hektisk dag..

ja gud, har haft fullt upp hela dagen. (varnar för rörig text) upp klockan 9 och var på arbetsförmedlingen vid halv 11, där var ett företag som sökte 25 personer så man blev typ intervjuad, hoppas det gick bra! efter det åkte jag och köpte tårta, hem och lämna tårtan, vidare till min bror och passa deras hund i någon timme, vidare till väla och hämta mina ridstövlar och sedan hem och byta om och sist till stallet! där red jag lite markarbete med två 50 cm höga hinder för att träna avstånd, gick ganska bra. väl hemma igen kom min syster och hennes son, min bror och hans tjej med hund! det blev först presentöppning för mig, sen middag och sen tårta :) väldigt mysigt!
jag fick 3000 kr, 500 kr presentkort på väla och en väska! väldigt nöjd!

wie, äntligen var mina stövlar färdiga! dragkedjan på höger stövel gick ju sönder i söndes och lämnades in samma dag, och 4 dagar tycker jag det är ganska snabbt ändå! dock varit jobbigt att rida utan dem!
(en liten kise ville också vara med på bild såg jag nu haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0