my today

idag har jag varit och lunchat med sofia och märta i stan :) åt på en jättemysig och god restaurang, dock kommer jag inte ihåg vad den heter! men ett nytt ställe som jag inte ätit på innan. var jättemysigt och massa snack. sen gick vi i stan i det ISAKALLA vädret, dock hittade ingen av oss något.. lite senare kom även emma så vi gick en liten runda till och frös ihjäl haha. sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer idag, varit hästledig.

imorgon ska pappa lära mig hur man kopplar på/av och hur man kör/backar med hästtransport :D kommer bli intressant.. haha! vet bara att om man ska backa åt höger svänger man ratten åt vänster. hm, får se hur det går! sen kommer även finaste sandra hit och hänger med mig ut en sväng med biggan, blir väl några kort hoppas jag och sen ska vi till hennes pålle. senare på kvällen blir det utgång med henne och 2 tjejer till, trevligt! hoppas bara inte vi behöver frysa ihjäl!

såhär har jag sett ut idag om någon ville se. mitt hår har verkligen växt till sig fint och börjar nästan bli långt nu, det gillas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0