Lite till migsjälv

Idag var jag på väla en sväng, bara för att kolla läget lite! När man inte letar efter något speciellt så hittar man ju alltid något, eller hur? Så jag hittade en svinsnygg tröja/jacka/kavaj inne på BikBok som jag blev helt kär i, även en tröja från Carlings, öronhängen från Åhlens och trosor från Gina Tricot. 

Denhär tröjan/kavajen/jackan (vetefan vad det är egentligen haha) är sååå mycket snyggare i verkligheten då den är i två olika material, sömmar som inte syns på bilden osv! Den här kan man nog ha sen som en vårjacka när det blir lite varmare eller varför inte istället för kavajen när man ska ut?

Denhär passar bra till vardags när man inte riktigt vet vad man ska ha på sig, ganska fräck faktiskt.

Sen ett par skitsöta korsöronhängen! Precis såna jag letat efter, diskreta men fina.


Kommentarer
Postat av: Ida

Diggar allting riktigt mkt ;)

Nästa sak på Väla: piercing!! ;)

2012-02-19 @ 19:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0