Helgen i Halmstad

Marcus kom ner i fredes kväll och såklart kunde jag knappt bärga mig att träffa honom! Det var dock bara en månad sen vi träffades sist men saknar honom varje sekund jag är ifrån honom. Han kom ner för att fira hans pappa 60 års dag, och det firades med att hans föräldrar, syster + kille, bror + tjej och marcus och jag åkte upp till Halmstad för att spendera helgen på Hotel Tylösand där de har spa. Så jäkla mysigt, basta, bada och bara slappna av i den underbara miljön som var där, åt och drack gott på kvällen och sen upp för en underbar frukost innan idag!

Men nu är Marcus tillbaka i Sundsvall och vi kanske inte träffas igen förrän om 4 månader vilket skär i mitt hjärta, gör fysiskt ont i bröstet och jag mår nästan illa av bara tanken.. 

Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag bara får vänja mig vid att inte ha Marcus här, som är en omöjlighet att vänja sig vid dock.. Fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0