Slappe dag

Har varit en snabbis på Elgiganten och köpt mig ett usb minne. Behövde det för att jag ska kunna föra över olika saker mellan datorerna, tex som Sons of Anarchy (bästa serien) som jag har på Marcus lille laptop för den har inget HDMI uttag så jag kan inte se det på tv, därför måste jag föra över serien på min data för att kunna se!

Igår byggde jag och Tea i stallet en liten bana på 4 hinder i padocken. Själva banan blev 7 hinder och det gick rätt bra faktiskt. Gick bättre igår än vad det brukar göra på träningarna.
Och idag står det hoppträning på schemat, stackars Biggan, hon kommer vara trött efter att ha hoppat 2 dagar i rad. Men hon överlever nog!

Min outfit idag blev ganska ledig, orkade varken sminka mig eller fixa håret för att bara åka till Elgiganten liksom.
Fy fan vad blek man är, usch. Längtar verkligen efter solen!

Jacka - Modekungen
Halsduk - Vet inte
Stickad tröja - Carlings
Jeans - Gina Tricot
Skärp - H&M
Skor - Din sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0