Lång dag

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen en sväng. De ville typ se hur det gått med mitt arbetssökande och att nu har jag rätt till ersättning! Kommer dock inte få några pengar förräns om 3 veckor pga att jag jobbat ca 3 veckor under de 3 månaderna som jag varit inskriven hos dem.. Lite rörigt. 
Efter det stack jag till stallet och mockade, satte foder och gick en runda med Biggan. Sen stack jag och hämtade Tea (hon har 2 ponnyer i stallet) i Lerberget för vi skulle till Kullabygden och hjälpa till med Pay and Ride som de hade idag. Var där från 16-20 och åkte efter det hem! Sjukt fina hästar som var där och hoppade, riktigt smäckra hästar, inte som Biggan precis.. Haha

Så har min dag sett ut mer eller mindre! Och såhär har jag sett ut idag (dock inte i stallet och på tävligen.. kanske ni fattar)

Kommentarer
Postat av: fanny

vill du göra ett bloglovinbyte?? :)

2012-04-21 @ 00:52:05
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: Stockholmsjenna - Livet som ryttare i storstan

enkelt och snyggt! :)

2012-04-23 @ 09:51:17
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0