ringar på vattnet

hörde denna låten när den spelades första gången på radio samma dag som den blev till. om ni inte vet vad det är för låt så är det petter som startat detta och fått med sig massa andra artister och fixa till en låt för att samla in pengar till afrikas horn. 
när jag hörde den älskade jag den med en gång, tycker den är så SJUKT bra. och när jag fick höra jens malmlöfs röst vid 3:35 så seriöst dog jag. tycker hans röst i denna låten är så sjukt bra, vacker och helt underbar! hans röst gick rakt in i hjärtat på mig. han är en av medlemmarna i hoffmaestro men det visste jag inte förräns nu precis. men när jag lyssnat på vissa av deras låtar så låter hans röst inte alls som i denna låten, kanske pga att han mest sjunger på engelska och sjunger i helt andra typer av låtar. men hade han sjungit på svenska hade jag direkt börjat lyssna på honom! synd. (för mig kanske haha)

här är den iaf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0