natti natti

ska försöka sova snart.. ska upp vid halv 6 imorgon för att sen vid 6 köra mot ullared. efter det när jag kommit hem så blir det antagligen till stallet och rida en runda om jag hinner, och sen hem och fixa mig för att sen åka till sofia för sen en härlig utgång!
dock har jag mega ont i huvudet nu så kommer ha ganska svårt att somna, dock har jag tagit en ipren men det börjar nog inte hjälpa förräns om ett tag. 

har ju som sagt fått igång biggan nu lite lätt, red barbacka och travade korta sträckor på grusvägarna idag så imorgon blir det lite mer trav. det sjuka idag var när jag travade barbacka så fick jag mega kramp i båda höfterna, eller ja musklerna kring höfterna.. riktigt ont gjorde det, men det är nog för jag är ganska otränad vad det gäller att rida barbacka (spec i traven), för man måste ju använda muskerna kring ''sätet'' ganska mycket för att kuna hänga med i ryttmen i traven och för att inte tappa balansen eller skumpa. får bli bättring på det, sjukt kul att rida barbacka :)

bjuder på en mega gammal bild på mig och finaste vicky när jag red barbacka. vicky finns nu i trapalanda (hästarnas himmel, så jag hoppas hon har det bra) saknar den söta lilla ponnyn <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0