ljusare tider

har varit lite jobbigt nu den sista tiden. kommer inte gå in på just vad osv men det går mot ljusare tider verkar det som och jag tror det kommer lösa sig, det måste det bara göra. 
har inte haft varken lust eller tid att skriva här, har umgåts med familjen mycket nu.

utgång blev det i alla fall i fredags. jag stack in till bea i stan och det var planerat att sofia också skulle vara där men hon mådde inte bra. sen kom emma och hennes kompis, men emma mådde heller inte bra så hon stack hem och hennes kompis vidare så det blev bara jag och bea kvar. dock hade vi sjukt kul ändå, snackade massa skit och gick ut och dansade rövarna av oss! faktiskt den roligaste utgången på länge, att man bara ger gärnet och dansar tills man inte orkar mer! det behövde jag!

på lördag blir det ullared och jag hade tänkt titta på lite hästsaker, har ju börjat rida biggan igen efter 3 veckors vila på grund av att hon haltat och varit lite gallig på ena bakbenet men är nu ''frisk'' igen :) så är ju lite sugen på att köpa lite onödiga saker haha. ska titta på lite lindor, pannaband och lite saker till migsjälv! fårse vad ke-kås har att erbjuda. 
imorgon blir det också att putsa biggans två träns som jag använder och martingallen, har tagit hem sakerna så jag kan vara riktigt pedantisk, för det behövs ibland. annars brukar det bara torkas av lite snabbt. även sadlarna behöver putsas, men det tar vi en annan dag.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0