''tidig morgon imorgon''

imorgon blir det att gå upp vid halv nio (haha) och sedan köra till stallet och få biggan skodd. eller ja, ena hoven. hon har ju trampat av ena framskon för ett tag sedan som inte kunnat bli skodd förrän imorgon?! konstigt..
aja, nu kan jag rida henne normalt i alla fall, och tänkte hoppa lite hinder på söndag :) och nu SKA det bli av! har hela tiden velat hoppa henne men har alltid kommit något i vägen, antingen har hon trampat av sig en sko, sträckt sig i hagen eller haltat och är svullen.. jävla klantarsel till häst!



idag har jag också köpt klart presenterna till min älskling som fyller 21 år den 4 november, men han får presenterna nu när jag kommer upp istället :) det är ju nästan på hans födelsedag då. kan inte avslöja vad det är än men om ni vill veta så kan jag berätta det sen. 

nu ska jag lägga mig och läsa andra boken av twiligt: när jag hör din röst! läste första boken i Asiekn och kan själv säga att jag inte är något större twiligt-fan, men fyfan vad böckerna är bra! så mycket dom missar i filmerna, tycker filmerna är urkassa efter man läst böckerna faktiskt. 

godnatt, ska ju sova typ, snart ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0