love love love

åhh vad jag älskar denna hästen. vilken jävla tur jag hade att jag hittade henne! hon är den bästa hästen att ha att göra med, hon är aldrig sur, är aldrig dum och är nästan alltid glad!
hon kanske inte är drömhästen att rida på men om man gör rätt så gör hon rätt. man får inget gratis av henne och det är då man verkligen lär sig att rida.
verkligen längtar till jag kan hoppa henne, just nu har hon tappat en sko så kan inte rida henne så hårt som jag skulle viljat, men nästa helg har jag planerat att hoppa henne, då hon fått på sig sin sko igen. måste även klippa henne, hon svettas direkt när jag värmt upp och ska börja jobba! får se hur jag ska klippa henne, kommer nog inte få närma mig huvudet x) men men, nog om det!

bjuder på en till bild från i förrigår på den finaste pållen <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt fin :D

2011-10-03 @ 18:52:11
URL: http://cavall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0