kvällshoppning!

idag har jag inte gjort någonting typ. var jättetrött när jag gick upp och det släppte inte, så jag gick och la mig i sängen igen efter ett och slumrade lite. efter det blev jag pigg! 

nu ikväll har jag äntligen hoppat med biggan :) gick hur bra som helst. dock stannade hon två gånger men det var på grund av mig. det är ju första gången jag hoppar henne på banan så jag vet inte riktigt hur hon är. men hon skötte sig bra och vi började först med 50 cm och sen höjde jag till 70 cm! 
kommer hoppa högre sen när jag kommit in i hoppningen igen och biggan kommer i bättre form! :) kommer bli skitkul. hoppas jag får ett jobb snart så jag kan börja träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0