hemma igen

nu är jag hemma igen.. och fyfan vilken jobbig hemresa det var igår. 
gick upp strax innan 7 för att äta och göra vid mig lite för att sedan ta oss till tågstationen och va där när tåget gick vid halv 9. bytade tåg i gävle, i stockholm och sedan i göteborg. tåget från göteborg tog mig till helsingborg MEN det var bara det att tåget var 1 timme och 10 minuter SENT! kul. jävla fitt SJ! så jag kom till helsingborg vid 20 i 8 istället för halv 7. men men, jag kom hem i alla fall. sen somnade jag vid 10 i min säng för jag var helt slut efter den långa och jobbiga resan..

idag har jag sysselsatt mig med att shoppa lite till biggan :) blev ett vitt hoppschabrak, remontgrimma och träns/grim-ludd! 
sen när jag kom till stallet fick jag se hur tjock biggan blivit.. haha fyfan, märks att hon inte ridits på över en vecka. men nu jäklar ska hon komma i form! 

mina inköp idag. vitt schabrak 200 kr (REA), remontgrimma 149 kr, träns/grim-ludd 39 kr

vill även ha något av dessa två schabrak men kan inte välja vilken färg. har inget att matcha varken det röda eller det bruna med. dock tror jag att det bruna är lättare att matcha med, får väl införskaffa mig något brunt haha!
vilket tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0