what i want is not what u want.

idag är en jävla pissdag. vaknade med huvudvärk och gick upp halv 10 för att släppa in sotaren som sotade här i typ 2 minuter.. åt lite fil och flingor och tittade på tv. kände mig ganska hängig så vid halv 12 (tror jag?) gick jag och la mig i sängen och slumrade lite till halv ett. nu sitter jag här ensam hemma och lyssnar på hög musik och bara är. 
det har faktiskt hänt två positiva saker:
1. jag ska provjobba hos min brors kompis som äger en korvvagn på måndag, så där ska jag jobba lite helger osv. 
2. jag har gått ner nästan 1,5 kg för att jag slutat äta godis på typ bara 5 dagar. jag går faktiskt ganska fort ner bara jag slutar äta massa skit. det är jobbigt att sluta äta socker när man är ganska beroende, men det sitter bara i psyket och jag har klarat det innan och klarar det nu också. mår inte bra när jag väger några kilo förmycket. 
detta ordspråket stämmer faktiskt inte in på mig: ''hällre väga några kilo förmycket och vara lycklig än att vägra några kilo mindre och vara olycklig.'' jag mår helt enkelt inte bra att väga förmycket. eller bryr mig inte om vad jag väger utan hur jag ser ut, men några kilo förmycket syns verkligen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0