nyår i Göteborg!

japp, denna nyår ska firas uppe i göteborg med ett skönt gäng! fyfan vad kul det kommer bli och jag längtar som fan. vi kommer bo på hotell, äta på någon fin restaurang och sen blir det utgång på det, kan det bli bättre?! :D

håller på att titta lite på nyårsklänningar och har hittat några jag tycker varit fina. dock är paljetter ett måste för denna nyår känner jag, fast vill helst inte ha svart (dock lutar det mot det ändå) och vill gärna ha en silvrig klänning. aja får se vad jag hittar. ska jag ha svart klänning vill jag gärna inte ha svarta skor till det utan kanske silvriga och om jag har silvrig klänning ska jag ska svarta skor osv ;)

här är två klänningar jag gillar skarpt. den första gillar jag mest för att den glittrar så mycket och det är ju alltid snyggt med en tubklänning. den andra gillar jag för att den är annorlunda och att den har tunnar armar (jag gillar inte mina armar och vill gärna dölja dem)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Galet snygga båda 2 !!! :D

2011-11-19 @ 16:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0