min lilla grotthäst

red förbi mitt hus idag och isabelle var snäll och tog lite foton på oss. biggan är verkligen jättehårig nu och ser nästan ut som en pälsboll! men hon ska troligen klippas denna veckan vilket kommer bli skönt för både för henne och mig. 

hon är så söt min älskling! ignorera mig dock


retade henne lite med att jag skulle ge henne något gott haha


det här är vad jag har att jobba med.. magen.. men tro mig, jag kämpar och sliter! dock börjar hon gå ner och det är skönt att man ser och märker resultat. får bara inte tappa detta nu!

Kommentarer
Postat av: Linn - [Foto & Hästblogg] ♥

Snygg outfit :D Fin färg på benlindorna och schabraket :)

2011-11-23 @ 20:39:10
URL: http://lunisen.blogg.se/
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Riktigt fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2011-11-23 @ 21:49:14
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0