water for elephants

alltså fyfan vad jag vill se denna filmen. aldrig i hela mitt liv känt ett sång sug efter en film! har bara läst bra saker om denna filmen, att den är så vacker, underbar och är den bästa filmen de sett i år osv. 
att robert pattison är med är ju bara ett plus, inte så svårt att vila ögonen på honom haha. nej men om ingen vill se denna filmen med mig så går jag seriöst på bio själv! kan ju också vara en upplevelse. slipper man skämmas om man behöver böla (som många sagt att dom gjort till denna filmen) haha. vi får se ;)


Kommentarer
Postat av: L

har också hört bra om denna filmen, men en tjej skrev i sin blogg att det finns djurplågeri i den och då vågade jag inte se den :( åhhhh. säg till när du har sett den!!

2011-05-25 @ 23:29:40
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0