stort jävla OCH

fyfan vilket jävla dag alltså. kunde nästan tro att det är fredag den 13 idag istället.. först började det med att jag åkte till stallet och biggan VÄGRADE gå in från hagen, sprang runder som en vildhäst tillsammans med de två andra hästarna så jag sket i henne. fick lite nytta gjort i all fall, jag tvättade tränset, sadlen + sadelgjord och stigbyglar (dom var väldigt leriga) och tvättade av benskydden. nu ska jag bara smörja allt också med balsam eller fett så blir det fin fint. tog en jävla tid bara, typ över 2 timmar och jag var inte ens jätte noga med tränset (alltså plockade inte isär och tvätta det).. men det blev rent ändå!

sen har dagen bara gått utför och jag mår rent ut sagt fan nu, riktigt jävla helvetes dåligt. tänker inte skriva varför. men denna dagen har inte varit optimal om man säger så. 
nu ska jag går och tröstäta ett helt jävla marabou mjölkchoklad och det ska bli så jävla gott för har inte ätit det på typ 4 månader. 
så fuck u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0