ny mobil inom kort

ja, jag måste nu beställa en ny mobil för att jag inte hittar min förra. innan vi åkte till asien så la jag den på mitt rum men tydligen har den nu efter 3 månader fått ben och sprungit iväg ut ur mitt rum.. för jag hittar den fan inte! till och med mamma kommer ihåg när jag gick in på mitt rum för att lägga min mobil innan jag reste, och jag har för mig att jag la den i min nattduksbordslåda men ikke. har letat i hela mitt rum, över allt men ingen mobil. 
är inte det helt sjukt? vart skulle jag annars lagt den lixom förutom i mitt rum? finns det spöken som kan flytta på saker? man börjar verkligen undra för så yr kan jag väl fan inte vara och lägga den på ett ställe där jag inte hittar den efter 3 månader? eller?

jag vet i alla fall vilken mobil jag ska ha och vilken operatör. det blir LG Optimus 2X med abonnemanget Halbop Hallå Plus där jag ringer till alla operatörer för 19 öre/minuten, 3000 fria sms och 3GB mobilsurf ingår. och med allt detta betalar jag 229 kr i månaden de första 6 månaderna och sedan 279 kr, då betalar jag bara en startavgift på 53 kr. tror detta blir bra! för Halbop går i Telias nät så jag får Sveriges bästa teckning, inte som Telenor och 3 och alla de andra operatörerna som har problem med teckning hit och dit. 

denna mobilen är också den bästa mobilen på marknaden just nu och kommer hålla sig ''modern'' under de 2 år som jag ska ha den så det är skönt. den är verkligen prisvärd för det finns mobiler som är dyrare och ganska mycket sämre. 



Kommentarer
Postat av: Hannna

E den bra?

2012-02-28 @ 17:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0