ingen fantasi till rubrik idag

i tisdes, eller igår var det egentligen planerat att jag skulle ta mig in till körskolan och plugga för första gången, men denna jävla förkylning som jag fick när jag kom hem från asien vill fan inte släppa.. känner mig sämre och sämre för varje dag som går, eller förkylningen blir bara värre. så det blev ingen körskola varken igår eller idag. dock läser jag körboken hemma så jag får ju lite gjort i alla fall.

men sen är jag så trött på alla som säger: fyfan, körskolan är det värsta som finns, mår dåligt bara jag tänker på det. jag skulle aldrig ta om mitt körkort om jag blev av med det och blablabla.. jo men tack för den informationen, nu blev jag verkligen peppad på att ta mitt körkort! jag vill inte höra hur jävla hemskt det är, vilken inspiration får man då att åka dit?
alltså när jag läser i körboken så tycker jag inget verkar speciellt svårt, bara det att allt måste repeteras tills det sitter. kan faktiskt tycka det är roligt att läsa allt med regler och trafik men det känns att jag inte har orken att ta mig till körskolan och plugga för jag har fått den bilden i huvudet nu att det kommer gå skit för alla säger att körskolan är det värsta som finns.. dock finns inte orken där mycket på grund av att jag inte är 100% frisk, utan ligger istället i sängen och vilar.
och då undrar ni hur jag pallar att åka till stallet? jadu, jag orkar inte alltid men tycker det är så jävla kul så jag tar mig ork plus att jag har haft en sån JÄVLA tur att hitta en häst nära mig och som jag trivs med! letat efter häst hur länge som helst lixom.
men jag vet att jag också måste ta mig orken till att sticka till körskolan men jag tror jag läser ut boken hemma ordentligt och vilar ut mig innan jag ska börja, för när jag väl börjar ska jag ge gärnet och då vill jag ha orken till det också och vara FRISK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0