godkväll

vid halv 12 kom marcus till mig och sedan begav vi oss in till stan för att gå runder lite. hittade faktiskt två skitfina bikinis på H&M men när jag kom hem sen och dragit av lappar och allt så ser jag att ena bikini trosan är felsydd, vilket jag inte sett innan! så jag hoppas nu att dom går att byta..
aja, hittade en snygg slapp t-shirt inne på carlings också som är i lite kortare modell vilket jag älskar, visar allt imorgon!

red biggan idag också och det gick mycket bättre än i tisdags. vi kom mycket mer överrens och hon lyssnade mycket bättre på mig idag. längtar tills imorgon då jag ska rida henne igen!

bjuder inte på någon bild idag! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0