glad malin

visar sakerna jag köpte igår istället för har inte haft en tankte på att blogga idag!

har fått min mobil idag :D och snacka om att jag ÄLSKAR den! fyfan va gött att jag inte köpte iPhone, det skulle ju inte kännas så speciellt eftersom man typ pillat på alla andras iPhones, men en sånhär mobil har jag aldrig pillat på! eller jo, lite på marcus men inte mycket.
dock blev jag ganska arg och irriterad idag när jag såg att mobilen kommit fram och jag kunde hämta den, men ingen avi eller nummer hade jag fått så det gick ju inte! ringde till jourbutiken där min mobil låg och frågade om jag kunde hämta ut den med komminumret (numret man får så man kan följa sitt paket på postens hemsida) och hon som svarade sa att det gick bra. så jag åkte ju dit men ikke, var tvungen att ha avin som skulle komma på posten, troligen på måndag sa hon.. KUL tänkte jag! röven.. så jag åkte hem igen och surade. MEN sen kom mamma med ett brev typ vid 6 och sa: malin tittade du aldrig i brevlådan? jag: JO, men då låg där ingenting! men glad var jag så jag stack ner och hämtade ut min nyblivande bäbis :D 

gladare blev jag sen också när jag stack till stallet och det gick så bra att rida, eller bra och bra men det går bättre och bättre känns det som, troligen för att hon blir mjukare för varje dag, och att jag lär känna henne mer och mer. men gud vad härlig hon är! slutet av ridpasset så blev hon mjuk och gick så som jag ville, tar lite tid för henne att mjuka upp sig men det går bättre och bättre som sagt! ÅH vad jag är glad :D hon är så snäll också denna häst, när man går och stannar, stannar hon också, när man går så går hon efter som en valp, hon står still vid uppsittning, kan stå själv i stallet utan att tjura även nu när hon brunstar, hon är så känslig i både mun, för skänklar och för vikthjälper när man rider! små saker som man uppskattar så mycket med en häst! bara man petar henne i sidan, rumpan eller boken så flyttar hon sig och hon lyssnar också mycket på ljud! 
shit, kan inte fatta att jag hittat den perfekta hästen för mig! vekar det änsålänge i alla fall ;) haha

nu blev det mycket text så jag bjuder på en bild på två killar jag älskar så otroligt mycket, min fina bror och min underbara systerson! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0