klippt och färgad

Igår var en riktigt bra dag, den började med att jag åkte till Hyllinge till min systers kompis Carro som är frisör, hon klippte och slingade mitt hår och jag blev faktiskt riktigt nöjd, dock tror jag att jag ska slinga det en gång till fast i en annan färg för att få håret mer jämnt. Vi får se. 
Efter det så åkte jag och Marcus till Familia i hopp om att hitta ett par shorts inne på HM eller på Gina Tricot som funnits på Väla men som varit slut. Men de fanns inte ens där så jag blev lite besviken.. Sedan bar det av till Elgiganten för jag är tvungen att köpa ny mobil på grund av att jag inte hittar min gamla?! För innan jag åkte till Asien la jag den någonstans men kan inte hitta den igen så ny mobil måste det bli, skriver om det i ett annat inlägg.
Senare så kom Ida och Neo hit och det var bara så underbart att träffa Neo igen. Har ju inte träffat honom på över tre månader och innan jag åkte till Asien kunde han inte ens gå, prata eller något men nu springer han, han dansar och han har börjat prata lite smått. Han dricker även själv ur glas nu! Helt sjukt hur han har förändrats.
Vid 7 var det egentigen planerat att Sandra skulle komma hit och vi skulle åka ut till min nya medryttarhäst, men Sandra fick komplikationer i schemat (haha) så hon kunde inte, men jag åkte dit själv och longerade lilla Biggan som hon så fint heter. Gick jättebra!
Men idag kommer Sandra och ska följa med mig dit, så det blir kul :D Ska be henne ta lite foton också så ni får se vad det är för typ av häst och hur hon som ser ut!
Ja, lite av min dag igår som sagt.

Här är resultatet av mitt hår. Men som sagt tycker jag själv att jag passar bättre i mörkt, men ville förändras lite så mörkt hår blir det igen till hösten tror jag!


Här är jag i mörkt och långt hår som jag bara ääälskade och saknar så sjukt mycket! Men det mörka får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0