lördag kväll

jaha vad gör jag en lördagkväll som denna? jo jag sitter ensam hemma hos marcus, orkade inte ta mig hem men detta är ju nästan som hemma ändå. han är i stan med sina kompisar och ska ut och partaja, jag sitter här med mensvärk och tycker jag ändå har det ganska bra! sitter och lyssnar på musik och drömmer mig bort ett tag.
vädret är ju inte så jäkla roligt så man har inte dåligt samvete av att bara sitta inne. 

imorgon ska jag i alla fall till stallet och dra ut biggan på en runda. tänkte bara rida ut en sväng, jobba henne lite på grusvägarna sen blir det ett pass på banan på måndag. fårse om jag reder ut hennes sparkningar som jag nu vet att det beror på lathet! för hon slutar direkt när man sparkar till henne och då har hon inget annat val än att gå fram. men får fortfarande inte fram henne i galopp men tänker inte stressa med det, tänker rida henne och jobba henne några veckor till och sen börja med galoppen och se vad som händer! 

nu märkte jag att jag har mitt linne ut och in.. hur ofta händer det lixom och jag har gått med det nästan hela dagen. tur att jag nästan bara varit inne idag då. haha

bjuder på lite lördagsmusik, gamalt och nytt!

















Kommentarer
Postat av: L be the name !

sv: ohh tack ! fast jag gjorde min i paint , picnik.se & ett bildprogram som heter gimp :) jag kan gärna hjälpa dig någon dag , bara du vet lite hur du vill ha det så :D

2011-06-19 @ 12:16:27
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0